sobota, 11 czerwca 2016

WITAJ NA BLOGU ORGANIZACYJNYM SUSAN KELLEY

Dzień dobry!
Znalazłeś się (nie wiem jakim cudem) na moim blogu organizacyjnym. Będę tu wszystko spisywała, grupowała i ogarniała. Przyda mi się takie miejsce. No i do większości recenzowni/spisów itp. potrzebna jest podstrona. Więc jest!
W zakładce "Spis Wszystkiego" możecie znaleźć wszystko (jak sama nazwa wskazuje). Są  tam wszystkie moje blogi oraz opowiadania na wattpadzie. Także te zawieszone/opuszczone. Myślę, że to bardzo pomocna opcja.
Poza tym będę tu publikować różne opowiadania pisane wspólnie z innym twórcą, oneshoty oraz ogłoszenia. Jeśli chcecie coś razem zmajstrować - piszcie do mnie. Więcej w zakładce "Kontakt".
Zapraszam też do zakładki "O mnie" (którą możecie znaleźć na większości moich blogów).
To chyba tyle na sam początek. Jakby co - jestem do dyspozycji.

♥ Susan Kelley ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz